canada goose sale vocesdeclm.es tipicacuina.es Canada Goose Black Friday sale Canada Goose jas canada goose outlet https://www.airbrushhenk.nl airbrushhenk.nl canada goose jas canada goose outlet

Každý den nebo instinktivně dle pocitu a osobních potřeb !

  • Přítahy na hrazdě – 50 opak./trénink
  • Kliky – 50 opak./trénink
  • Dřepy – 100 opak./trénink
  • Kliky na bradlech – 50 opak./trénink
  • Zvedání nohou ve visu – 50 opak./trénink

Obtížnost cviků lze přizpůsobit osobním potřebám.

  1. Pro sílu a hmotu, doporučujeme ztěžovat obtížnost a držet se rozmezí kolem 6 opakování.
  2. Pro silovou vytrvalost 12+ opakování.
  3. Pro pálení tuku a kondici doporučujeme cvičit dané cviky hned za sebou bez přestávek v tzv. okruzích.

 

(př.: 5 přítahů, 10 kliků, 20 dřepů, 10 kliků na bradlech, 10 zvedání nohou ve visu, pauza a pak celý okruh znovu tolikrát, dokud nedosáhnete daný počet opakování na trénink).
Každý týden, nebo dle instinktu zvyšujte požadované počty opakování pro každý trénink. (např. druhý týden o 10, třetí týden o 20 atd., případně zvyšujte obtížnost cviku těžší variantou).

Comments are closed.